Топ – 6 правил “Як піклуватися про себе”

Більшість українців фізично присутні на робочому місці 8 годин щоденно, але фактично працюють майже цілодобово. Спитаєте, чи врахували ми сон?

  • Так, звісно! А Вам ніколи не снилася робота? Пригадайте!

Часто професійна сфера викликає емоційне напруження.

Для кращого розуміння порівняємо робочий графік з приготуванням їжі:

  • за основу беремо – безліч завдань по запланованій діяльності,
  • додаємо – непланові питання, які терміново треба вирішити,
  • далі покладіть – великі шматки нових ідеї, які хочеться втілювати,
  • приправте – «вдячністю та розумінням» зі сторони,
  • і полийте соусом «форс-мажорів» і розігрійте на відкритому вогні.

В такому ритмі людина працювати може. Але чим може закінчитися цей марафон? Інколи наслідки бувають невтішні.

І якщо Ви бажаєте вберегти себе від емоційного виснаження, та навчитися жити в гармонії, тоді ці поради-правила для Вас:

  1. Працюй чітко за встановленим робочим графіком.

Найголовніше – навчитися встановлювати межі між робочим часом та особистим. Звісно, можуть бути непередбачувані ситуації, коли необхідно попрацювати в позаробочий час. Але встановіть ліміт цього часу – наприклад, максимум 1 година на тиждень.

  1. Поважайте свої рідних і близьких.

Від стресових ситуацій та перенавантаження у професійній сфері часто на другий план відходять особисті стосунки з друзями, батьками,  дітьми, чоловіком/хлопцем. Інколи наслідком надмірного професійного включення є взагалі відсутність особистого життя.

  1. Керує один. Не допускайте, аби вказівки до Вас надходили зі всіх сторін.

Контроль за цим правилом лягає на ваші плечі! Пам’ятайте про свої конкретні обов’язки і виконуйте їх. Звісно, про людяність забувати не ватро – можна і треба допомагати іншим, але лише тоді, коли у Вас з’являється на це час.

  1. Навчіться говорити «НІ»!

Це правило перегукується із попереднім. Тобто сказати «Ні!» конкретним людям на їх прохання. Але це правило стосується і Вас особисто! Вміти сказати собі «Ні!»,  у випадку свого надмірного ентузіазму і при великому бажанню попрацювати в позаробочий час.

  1. Час для себе!

Якщо дотримуватися попередніх правил, то час для себе у вас обов’язково з’явиться! А як його використовувати – це вже Ваша фантазія!

Можливо, Ви нарешті відвідаєте розважальний центр, де отримаєте довгоочікувану порцію адреналіну, влаштуєте сімейну вечерю, без усіляких на те причин, приготуєте улюблену страву свого коханого/коханої, чи то просто організуйте вечір кіно. Врешті решт, у кожного є уявна шухляда, заповнена нереалізованими планами та мріями. Тож, прийшов час діяти!

  1. Золоте правило відпустки!

Плавно перейду від наповнення вільного від роботи часу до глобального відпочинку.

Ви запитаєте, в чому суть цього правила?

Просто треба «брати відпустку», а не колекціонувати!

 

Пам’ятайте, від вашого емоційного і фізичного стану залежить успіх і в роботі і в особистому житті!

 

З турботою про Вас, Ольга Чаплик.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.